Direct starten met leadgeneratie? Doe de ZIGZAG pilot!

ZIGZAG genereert kwalitatieve leads voor bedrijven. We genereren zakelijk leads voor afspraken en sales, mail adressen als uitbreiding voor je mailinglist of voor verdere opvolging via marketing automation.

ZIGZAG scoort een 8.7 op klanttevredenheid!

ZIGZAG genereert kwalitatieve leads voor bedrijven. Dit doen we door middel van;

 

  • Google AdWords search campagnes
  • Display campagnes
  • Leadgeneratie formulieren op landingspagina’s en andere media
  • Social media campagnes
  • Zakelijke email marketing
  • Affiliate marketing

Behalve de juiste campagnes als traffic driver is ook de landingspagina van groot belang. Vaak biedt je via leadgeneratie de bezoeker een whitepaper, een concreet aanbod of iets anders omdat maar een klein deel van je bezoekers zich echt in de koopfase bevindt en je door middel van een formulier op je pagina leadgegevens binnenkrijgt die je kan gebruiken voor je opvolging en nurturing.

 

Er zijn twee manieren om leads te genereren; binnen korte tijd veel leads verzamelen met een landingspagina en campagne of doorlopend met goede content marketing en SEO optimalisatie. De eerste biedt binnen korte tijd heel veel leads die niet altijd volledig gekwalificeerd zijn, de tweede biedt op langere termijn leads waarvan een groot deel vaak hoog gekwalificeerd zijn . ZIG ZAG heeft met beide vormen uitgebreide ervaring en zet alle tools, kennis en online experts om voor jou binnen maximaal resultaat te halen.

 

Eventueel kunnen we leadgeneratie uitbreiden met automatisch opvolging via marketing automation om een deel van het opvolgproces te automatiseren. Neem vrijblijvend contact op met ZIG ZAG als je meer informatie wilt over leadgeneratie.

 

Starten met leadgeneratie? Doe dan een pilot!

 

Start met leadgeneratie en doe de ZIGZAG pilot!

  • Samen budget en doelstellingen bepalen (bijv. 500 leads voor € 2.000,-)
  • Landingspagina creatie
  • Campagnes inrichten
  • Meten & optimaliseren
  • Eindrapportage
  • ZIGZAG neemt alles uit handen

 

 

Bekijk de kosten voor de pilot

Word net zo enthousiast over leadgeneratie als ons 🙂 Download nu de leaflet en zie welke kosten er aan de leadgeneratie pilot verbonden zijn.

Wat is leadgeneratie?

icoon feit

Er zijn twee vormen van leadgeneratie; outbound en inbound leadgeneratie. Outbound leadgeneratie is meestal koud bellen (sales). Hier loop je natuurlijk de kans dat mensen geen tijd of interesse hebben. Met inbound leadgeneratie zorg je dat mensen die op zoek zijn naar jouw product of dienst ook daadwerkelijk bij jou terecht komen (via bijv. Search advertising of SEO optimalisatie). Maar omdat maar weinig zich bevinden in de directe koopfase, richt leadgeneratie zich vaak op richt op een latente doelgroep. Die zijn misschien wel bereid een whitepaper te downloaden, zich in te schrijven voor je nieuwsbrief maar willen niet direct kopen. Door goede leadnurturing en opvolging kun je een deel van deze leads converteren naar een klant.

Vragen? Bel Marieke op 0180 642 060

Copyright 2018. ZIGZAG ONLINE is onderdeel van